Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30 5 l
Opis
Shell Helix Ultra Professional AV-L został zaprojektowany, by spełniać najwyższe wymogi dla silników o wysokiej wydajności, w tym takich firm jak Audi i Volkswagen. Olej przeszedł rygorystyczne testy w celu zapewnienia zgodności ze specyfikacjami producenta. Wybierając Shell Helix Ultra Professional AV-L, będziecie Państwo stosować środek smarny doskonale dostosowany do potrzeb Państwa pojazdów. Shell Helix Ultra Professional AV-L to efekt długoletniej współpracy Shell z Volkswagenem w zakresie opracowywania i rozwoju technologii smarnych. Olej silnikowy Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 5L to syntetyczny olej „low SAPS” umożliwiający wydłużenie przebiegów między wymianami oleju dla silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i dostawczych koncernu Volkswagen, spełniający wymagania najnowszych norm Volkswagena VW 504.00 i VW 507.00. W silnikach VW z systemem Longlife pozwala na wydłużenie okresu pomiędzy wymianami do 30.000 km w silnikach benzynowych i 50.000 km w silnikach Diesla. Najnowsza technologia oraz specjalna formulacja „low SAPS” zapewniają idealną ochronę najnowocześniejszych silników samochodów osobowych, a także zapobiegają blokowaniu filtrów DPF. Zastosowanie Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30: We wszystkich samochodach marki VW z systemem LongLife Service wymagających produktu spełniającego wymagania normy VW 504.00 (benzyna) lub VW 507.00 (Diesel), VW 506.01, VW 506.00, VW 505.00, VW 503.01, VW 503.00, VW 502.00. W innych samochodach wymagających olejów paliwooszczędnych ACEA A3/B4. Zalety Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30: Najnowsza technologia i specjalna formulacja; low SABS zapewniają idealną ochronę najnowocześniejszych silników samochodów osobowych. Dzięki doskonałej płynności doskonale chroni silnik od momentu jego startu. Ułatwia rozruch silnika w warunkach najniższych temperatur. W silnikach VW z systemem Longlife pozwala na wydłużenie okresu pomiędzy wymianami do 30.000 km w silnikach benzynowych i 50.000 km w silnikach Diesla.