Produkt dnia
Archoil AR9200V2 200 ml
Archoil AR9200V2 200 ml
136,00 zł 98,00 zł
szt.
Oilem ReleaseTech Power Flush 250 ml
Oilem ReleaseTech Power Flush 250 ml
74,90 zł 59,90 zł
kg
Archoil AR9200V2 240 ml z beczki
Archoil AR9200V2 240 ml z beczki
99,00 zł
szt.
RAVENOL SSL 0W40 CleanSynto USVO 4L
RAVENOL SSL 0W40 CleanSynto USVO 4L
179,00 zł
szt.
Penrite 10TENTHS Premium 0w40 6L (5+1)
Penrite 10TENTHS Premium 0w40 6L (5+1)
350,00 zł
szt.
EUROL SYNTHENCE FS 0W30 5l
EUROL SYNTHENCE FS 0W30 5l
199,00 zł
szt.
Fuchs Titan GT1 XTL 5W-40 4L
Fuchs Titan GT1 XTL 5W-40 4L
105,00 zł
szt.
SPECOL Gold Synthetic SN/CF 0W40 4l
SPECOL Gold Synthetic SN/CF 0W40 4l
105,00 zł
szt.

RAVENOL VMP SAE 5W-30 USVO® 5L + AR9100 200 ml

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 299,00 zł 299.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: RAVENOL
Kod produktu: Ravenol VMP 5l +AR9100

Opis

Na tej aukcji nabywasz :

1) RAVENOL VMP 5W30 5l

2) Archoil AR9100 200 ml w oryginalnym opakowaniu (puszka)

RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Technologia USVO® pozwala zachować bardzo wysoką stabilność lepkości oleju. Nie jest obarczona wadami polimerowych preparatów polepszających lepkości, a jednocześnie ma ich wszystkie zalety. Olej lepiej chroni silnik, zwiększa i zachowuje jego wydajność, optymalizuje jego czystość, a także rzadziej wymaga wymiany. Technologia USVO® gwarantuje brak strat lepkości w całym okresie między wymianami oleju, a także wyróżnia się doskonałą stabilnością oksydacyjną. Jednocześnie umożliwia szybszy dopływ i wcześniejsze smarowanie części ruchomych silnika, zmniejszając ich zużycie cierne, narastanie zanieczyszczeń i ogranicza spadek wydajności. Do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki specjalnej formulacji olejów bazowych ma wysoki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Opracowany dla silników spełniających normy EURO IV i Euro V. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach. Opracowany w celu oszczędności paliwa w silnikach Euro IV i V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi wymaganiami OEM. · oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu · MID SAPS = zredukowany popiół siarczanowy, fosfor i siarka · znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika również w warunkach jazdy z dużą prędkością · doskonała charakterystyka rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC · bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych · niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju · brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach · neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających · wydłużone okresy wymiany oleju chronią zasoby naturalne Klasa jakości: ACEA C3, API SN Aprobaty: BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00, MB 229.51, Porsche C30 (aktualnie obowiązuje dla samochodów PORSCHE z silnikiem Diesel’a, Cayenne V6 oraz wszystkich samochodów hybrydowych PORSCHE) Specyfikacje: MB 229.31, Fiat 9.55535-S1, Audi/VW G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, MB A 000 989 89 01 10, Audi Motorsport V31 748 026, Chrysler MS-11116, MS-11106, MB 000 989 89 01 10 Właściwości Jednostka Dane Badanie zgodnie z Kolor żółtobrązowy Gęstość przy 20 oC kg/m³ 853 EN ISO 12185 Lepkość przy 40 oC mm2/s 69,7 DIN 51 562 przy 100 oC mm2/s 12,1 DIN 51 562 Wskaźnik lepkości VI 172 DIN ISO 2909 Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 oC mPа*s 3,7 ASTM D5481 Lepkość strukturalna CCS przy -30 oC mPa*s 4740 ASTM D5293 Pompowalność niskotemperaturowa MRV przy -35 oC mPa*s 13,200 ASTM D4684 Temperatura płynięcia oC -60 DIN ISO 3016 Temperatura zapłonu (COC) oC 238 DIN ISO 2592 TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g 7,1 ASTM D2896 Test Noack (odparowalność) % M/M 7,2 ASTM D5800/b Popiół siarczanowy %masy 0,7 DIN 51 575

AR9100 Nanotechnologiczny modyfikator tarcia, którego głównym zadaniem jest: zmniejszenie tarcia i zużycia, utrzymanie systemu smarowania wolnego od nagarów i depozytów, przedłużenie żywotności komponentów oraz rozproszenie ciepła generowanego przez tarcie.. Nanoboran zmniejsza tarcie do współczynnika COF rzędu 0,037 czyli dwukrotnie lepiej od współczynnika tarcia wykorzystywanych powszechnie związków „mikro boru” i tradycyjnych dodatków smarnych na bazie cynku, fosforu i innych. AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań chelatowych. Estry dodatkowo potęgują osiągi środków smarnych. Tarcie zostaje zredukowane nawet o 60-80% a zużycie obniżone nawet o 90%. AR9100 zdecydowanie przewyższa wszelkie najsurowsze wymogi stawiane dzisiejszym systemom smarowania. Wyjątkowe osiągnięcia AR9100 w zakresie redukcji tarcia przynoszą wymierne korzyści w postaci wysoce oczekiwanych oszczędności na kosztach energii i paliw. AR9100 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń AR9100 obniża poziom hałasu silnika oraz redukuje jego wibracje. Stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi. Według rezultatów testów praktycznych AR9100 stosowany w oleju silnikowym pojazdów z silnikami diesela i filtrami cząstek stałych (DPF) jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 dodawanym regularnie do oleju napędowego, dodatkowo wydłuża okres pomiędzy regeneracjami filtra DPF, obniża jego nasycanie a także uzupełnia pakiet dodatków przeciwzużyciowych i przeciwzatarciowych oleju silnikowego, podwyższa rezerwę alkaliczną (TBN) oleju silnikowego o ponad 3 – niezbędną do neutralizacji silnych kwasów powstających w procesie spalania oraz obniża o 50% liczbę kwasową oleju (TAN) czyli poziom kwasów mogących powodować zabójczą dla silnika korozję. Jednoczesne stosowanie AR9100 i AR6200 umożliwia znaczące wydłużenie bezpiecznego przebiegu pomiędzy wymianami oleju silnikowego oraz utrzymanie w idealnej kondycji i czystości silnika (nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa) i systemu kontroli emisji (włącznie z filtrami DPF). Instrukcje stosowania : 35 ml na 1 litr oleju silnikowego (proporcja 28,5:1) 100 ml na 1 litr oleju przekładniowego lub hydraulicznego (proporcja 10:1) 200 ml wystarczy na ok. 6 l litrów oleju silnikowego.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl