RAVENOL VMP SAE 5W-30 USVO® 5L + AR9100 200 ml

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 299,00 zł 299.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: RAVENOL
Kod produktu: Ravenol VMP 5l +AR9100

Opis

Na tej aukcji nabywasz :

1) RAVENOL VMP 5W30 5l

2) Archoil AR9100 200 ml w oryginalnym opakowaniu (puszka)

RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Technologia USVO® pozwala zachować bardzo wysoką stabilność lepkości oleju. Nie jest obarczona wadami polimerowych preparatów polepszających lepkości, a jednocześnie ma ich wszystkie zalety. Olej lepiej chroni silnik, zwiększa i zachowuje jego wydajność, optymalizuje jego czystość, a także rzadziej wymaga wymiany. Technologia USVO® gwarantuje brak strat lepkości w całym okresie między wymianami oleju, a także wyróżnia się doskonałą stabilnością oksydacyjną. Jednocześnie umożliwia szybszy dopływ i wcześniejsze smarowanie części ruchomych silnika, zmniejszając ich zużycie cierne, narastanie zanieczyszczeń i ogranicza spadek wydajności. Do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki specjalnej formulacji olejów bazowych ma wysoki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Opracowany dla silników spełniających normy EURO IV i Euro V. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach. Opracowany w celu oszczędności paliwa w silnikach Euro IV i V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi wymaganiami OEM. · oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu · MID SAPS = zredukowany popiół siarczanowy, fosfor i siarka · znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika również w warunkach jazdy z dużą prędkością · doskonała charakterystyka rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC · bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych · niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju · brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach · neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających · wydłużone okresy wymiany oleju chronią zasoby naturalne Klasa jakości: ACEA C3, API SN Aprobaty: BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00, MB 229.51, Porsche C30 (aktualnie obowiązuje dla samochodów PORSCHE z silnikiem Diesel’a, Cayenne V6 oraz wszystkich samochodów hybrydowych PORSCHE) Specyfikacje: MB 229.31, Fiat 9.55535-S1, Audi/VW G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, MB A 000 989 89 01 10, Audi Motorsport V31 748 026, Chrysler MS-11116, MS-11106, MB 000 989 89 01 10 Właściwości Jednostka Dane Badanie zgodnie z Kolor żółtobrązowy Gęstość przy 20 oC kg/m³ 853 EN ISO 12185 Lepkość przy 40 oC mm2/s 69,7 DIN 51 562 przy 100 oC mm2/s 12,1 DIN 51 562 Wskaźnik lepkości VI 172 DIN ISO 2909 Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 oC mPа*s 3,7 ASTM D5481 Lepkość strukturalna CCS przy -30 oC mPa*s 4740 ASTM D5293 Pompowalność niskotemperaturowa MRV przy -35 oC mPa*s 13,200 ASTM D4684 Temperatura płynięcia oC -60 DIN ISO 3016 Temperatura zapłonu (COC) oC 238 DIN ISO 2592 TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g 7,1 ASTM D2896 Test Noack (odparowalność) % M/M 7,2 ASTM D5800/b Popiół siarczanowy %masy 0,7 DIN 51 575

AR9100 Nanotechnologiczny modyfikator tarcia, którego głównym zadaniem jest: zmniejszenie tarcia i zużycia, utrzymanie systemu smarowania wolnego od nagarów i depozytów, przedłużenie żywotności komponentów oraz rozproszenie ciepła generowanego przez tarcie.. Nanoboran zmniejsza tarcie do współczynnika COF rzędu 0,037 czyli dwukrotnie lepiej od współczynnika tarcia wykorzystywanych powszechnie związków „mikro boru” i tradycyjnych dodatków smarnych na bazie cynku, fosforu i innych. AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań chelatowych. Estry dodatkowo potęgują osiągi środków smarnych. Tarcie zostaje zredukowane nawet o 60-80% a zużycie obniżone nawet o 90%. AR9100 zdecydowanie przewyższa wszelkie najsurowsze wymogi stawiane dzisiejszym systemom smarowania. Wyjątkowe osiągnięcia AR9100 w zakresie redukcji tarcia przynoszą wymierne korzyści w postaci wysoce oczekiwanych oszczędności na kosztach energii i paliw. AR9100 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń AR9100 obniża poziom hałasu silnika oraz redukuje jego wibracje. Stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi. Według rezultatów testów praktycznych AR9100 stosowany w oleju silnikowym pojazdów z silnikami diesela i filtrami cząstek stałych (DPF) jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 dodawanym regularnie do oleju napędowego, dodatkowo wydłuża okres pomiędzy regeneracjami filtra DPF, obniża jego nasycanie a także uzupełnia pakiet dodatków przeciwzużyciowych i przeciwzatarciowych oleju silnikowego, podwyższa rezerwę alkaliczną (TBN) oleju silnikowego o ponad 3 – niezbędną do neutralizacji silnych kwasów powstających w procesie spalania oraz obniża o 50% liczbę kwasową oleju (TAN) czyli poziom kwasów mogących powodować zabójczą dla silnika korozję. Jednoczesne stosowanie AR9100 i AR6200 umożliwia znaczące wydłużenie bezpiecznego przebiegu pomiędzy wymianami oleju silnikowego oraz utrzymanie w idealnej kondycji i czystości silnika (nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa) i systemu kontroli emisji (włącznie z filtrami DPF). Instrukcje stosowania : 35 ml na 1 litr oleju silnikowego (proporcja 28,5:1) 100 ml na 1 litr oleju przekładniowego lub hydraulicznego (proporcja 10:1) 200 ml wystarczy na ok. 6 l litrów oleju silnikowego.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl