Produkt dnia
OPEL ZAFIRA B 1.9 CDTI Olej Eurol +  2 filtry UFI
OPEL ZAFIRA B 1.9 CDTI Olej Eurol + 2 filtry UFI
173,00 zł 140,65 zł
kg
Meguin Racer 10W60 5L (5x1l)
Meguin Racer 10W60 5L (5x1l)
175,00 zł 142,28 zł
szt.
NESTE PRO F 5W30 4L
NESTE PRO F 5W30 4L
126,00 zł 102,44 zł
szt.
Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 5L + CERA TEC
Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 5L + CERA TEC
265,00 zł 215,45 zł
szt.
Meguin New Generation 5W30 5L
Meguin New Generation 5W30 5L
128,00 zł 104,07 zł
szt.
TEXACO HAVOLINE ProDS V 4L
TEXACO HAVOLINE ProDS V 4L
112,00 zł 91,06 zł
kg
Archoil AR9200V2 240 ml z beczki
Archoil AR9200V2 240 ml z beczki
105,00 zł 85,37 zł
Shell Helix Ultra 5W30  5 l
Shell Helix Ultra 5W30 5 l
120,00 zł 97,56 zł
szt.

RAVENOL Turbo VST SAE 5W-40 USVO® 5 L

RAVENOL-Turbo-VST-SAE-5W-40-USVO-L.jpg
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 174,00 zł 174.00
Cena netto: 141,46 zł
ilość kg
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: RAVENOL
Kod produktu: Ravenol VST 5W-40

Opis

RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Gwarantuje bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach na drodze np. podróż w długich korkach (ciągłe zatrzymywanie i ruszanie) oraz podczas szybkiej jazdy na autostradzie. wysoka ochrona przed zużywaniem się elementów · oszczędność paliwa poprzez lżejszą pracę silnika · doskonałe cechy myjące i dyspersyjne · zapobieganie tworzeniu się czarnego szlamu · długa żywotność dzięki wysokiej odporności na utlenianie · doskonałe właściwości podczas rozruchu zimnego silnika · znakomita lepkość w zróżnicowanych temperaturach · niskie parowanie · może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator Klasa jakości: API SN/CF, ACEA A3/B4, Aprobaty: MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00 / 505 00, BMW Longlife-01, , Renault RN0700 / RN0710 Specyfikacje: Opel GM-LL-B-025, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-12991 (zastępuje MS-10896), MS-10850, MS-10725 (Fiat 9.55535-GH2 oraz Fiat 9.55535-Z2), PSA B71 2296 Właściwości Jednostka Dane Badanie zgodnie z Kolor brązowy Gęstość przy 20 oC kg/m³ 848 EN ISO 12185 Lepkość przy 40 oC mm2/s 85,1 DIN 51 562 przy 100 oC mm2/s 14,3 DIN 51 562 Wskaźnik lepkości VI 175 DIN ISO 2909 Lepkość strukturalna CCS przy -30 oC mPa*s 4700 ASTM D5293 Pompowalność niskotemperaturowa (MRV) przy -35 oC mPа*s 13.900 ASTM D 4684 Temperatura zapłonu oC 236 DIN ISO 2592 Temperatura płynięcia oC -51 DIN ISO 3016 TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g 10,5 ASTM D2896 Popiół siarczanowy %masy 1,05 DIN 51 575 Test Noack (odparowalność) % M/M 7,4 ASTM D5800/b Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 oC mPа*s 4,5 ASTM D5481

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl