Produkt dnia
MOTUL 8100 X-CLEAN + 5w30 5l
MOTUL 8100 X-CLEAN + 5w30 5l

187,00 zł

szt.
MPM Oil 5W30 Premium Synthetic ESP 5l
MPM Oil 5W30 Premium Synthetic ESP 5l

160,00 zł

szt.
Liqui Moly TOP TEC 4500 5W-30 5L
Liqui Moly TOP TEC 4500 5W-30 5L

200,00 zł

szt.
Meguin Super Leichtlauf 5W40 5L
Meguin Super Leichtlauf 5W40 5L

240,00 zł

szt.
Motul Specific 504 00 507 00 0W30 5l
Motul Specific 504 00 507 00 0W30 5l

245,00 zł

szt.
NESTE PREMIUM 10W40 4L
NESTE PREMIUM 10W40 4L

102,00 zł

szt.

Penrite 10 TENTHS 15W40 5L

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 199,00 zł 199.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Penrite
Kod produktu: Penrite Premium 5 5w50 5l_20220208134230

Opis

OPIS PRODUKTU

Running  In  Oil  (olej  rozbiegowy)  to  najwyższej  jakości  olej  mineralny  klasy  SAE  15W-40  niezawierający modyfikatorów  tarcia.  Dzięki  wysokiej  zawartości  cynku  (poziom  przewyższający  1600+  ppm)  zapewnia  ochronę silników przebudowanych oraz po remontach, w okresie docierania
Running In Oil może być używany, gdy wymagane są oleje SAE 15W-40, 20W-50 oraz SAE 30.
 

ZASTOSOWANIE

Running In Oil jest przeznaczony do stosowania we wszystkich silnikach zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silnikówwysokoprężnych małej mocy.
 
Running In Oil jest olejem z wysoką zawartością cynku w celu ochrony mechanizmu rozrządu zaworowego, w tym wału rozrządu, wahacza i drążka popychacza. Umożliwia dobre uszczelnienie pierścieni tłokowych do ścian cylindra imoże być używany do docierania zarówno na dynamometrze jak i w warunkach drogowych. Jeżeli jest używany do docierania w warunkach drogowych, sugerowany okres docierania dla oleju Running In Oil wynosi ok. 500 km, po których zarówno olej jak i filtr powinny być wymienione.
 
Running In Oil jest odpowiedni do docierania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.
 

ZALETY PRODUKTU

Pakiet dodatków  z wysoką zawartością cynku  zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem
Nie zawiera modyfikatorów tarcia aby proces docierania mógł przebiec w pełni
Olej wielosezonowy obejmujący wiele klas lepkości SAE przy docieraniu oraz odpowiedni do wielu rodzajów silnika
Niski  poziom  detergentów  i  dyspersantów  umożliwiający  dobre  uszczelnienie  pierścieni  tłokowych  do  ścian cylindra
Sprawdzony w warunkach wyścigowych i w silnikach o wysokich osiągach

NORMY BRANŻOWE

API SF/CC

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl