EUROL TURBO DI 5W40 5L (Dexos 2, 505.01, BMW LL-04)
Opis
Eurol Turbo DI 5W-40 Wysokiej jakości olej silnikowy do stosowania w silnikach Diesla TDI koncernu VW Eurol Turbo DI 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy do silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach dostawczych. Olej ten może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalizatory, turbo doładowane, filtry sadzy DPF i / lub bezpośrednie układy wtrysku paliwa. Eurol Turbo DI 5W-40, wyprodukowany jest z dodatkami OPT przez co zawiera mniej fosforu, siarki oraz popiołu siarczanowego chroniąc systemy oczyszczania gazów spalinowych (takich filtry sadzy DPF i katalizatory) przed zablokowaniem (tzw technologia "Mid SAPS"). Eurol Turbo DI 5W-40 został opracowany specjalnie dla samochodów osobowych i lekkich pojazdach dostawczych z grupy VAG (Volkswagen, Audi, Seat i Skoda). Produkt jest również zalecany do silników wysokoprężnych z technologią PDI / TDI z czerwonym D i czerwone I oraz do silników VW 505.01, dla których oleje silnikowe są przewidziane w/w normą. Olej ten może być również stosowany do pojazdów marki Ford, dla której olej musi spełniać normy Ford M2C-917A Eurol Turbo DI 5W-40 może być również stosowany do samochodów spełniacych Euro-4 w pojazdach osobowych Mercedes Benz i BMW, wyposażonych w filtry sadzy DPF, aby zapobiec blokowaniu w/w układów.
Dane techniczne:
MB-Approval 229.31
BMW Longlife-04
API SN/CF ACEA C3
VW 502.00 VW 505.01
MB 226.5
Porsche A40
Renault RN0710
Renault RN0700
GM dexos 2
Ford WSS-M2C917-A
Fiat 9.55535-T2
Fiat 9.55535-S2
Fiat 9.55535-GH2
TYPICAL PROPERTIES
Density at 20°C 0.852 kg/l Viscosity, kinematic at 100°C 14.3 cSt Viscosity, kinematic at 40°C 86.5 cSt Viscosity Index 172 Viscosity, dynamic (CCS) 6140 cP Sulphated ash 0.79 wt% Flash point 197 °C Pour point -42 °C