Archoil AR 9100 140 ml (na 4l oleju)
Opis
AR9100
Nanotechnologiczny modyfikator tarcia, którego głównym zadaniem jest: zmniejszenie tarcia i zużycia, utrzymanie systemu smarowania wolnego od nagarów i depozytów, przedłużenie żywotności komponentów oraz rozproszenie ciepła generowanego przez tarcie. Nanoboran zmniejsza tarcie do współczynnika COF rzędu 0,037 czyli dwukrotnie lepiej od współczynnika tarcia wykorzystywanych powszechnie związków „mikro boru” i tradycyjnych dodatków smarnych na bazie cynku, fosforu i innych. AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań chelatowych. Estry dodatkowo potęgują osiągi środków smarnych. Tarcie zostaje zredukowane nawet o 60-80% a zużycie obniżone nawet o 90%. AR9100 zdecydowanie przewyższa wszelkie najsurowsze wymogi stawiane dzisiejszym systemom smarowania. Wyjątkowe osiągnięcia AR9100 w zakresie redukcji tarcia przynoszą wymierne korzyści w postaci wysoce oczekiwanych oszczędności na kosztach energii i paliw. AR9100 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń
AR9100 obniża poziom hałasu silnika oraz redukuje jego wibracje. Stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi.
Według rezultatów testów praktycznych AR9100 stosowany w oleju silnikowym pojazdów z silnikami diesela i filtrami cząstek stałych (DPF) jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6200 dodawanym regularnie do oleju napędowego, dodatkowo wydłuża okres pomiędzy regeneracjami filtra DPF, obniża jego nasycanie a także uzupełnia pakiet dodatków przeciwzużyciowych i przeciwzatarciowych oleju silnikowego, podwyższa rezerwę alkaliczną (TBN) oleju silnikowego o ponad 3 – niezbędną do neutralizacji silnych kwasów powstających w procesie spalania oraz obniża o 50% liczbę kwasową oleju (TAN) czyli poziom kwasów mogących powodować zabójczą dla silnika korozję.
Jednoczesne stosowanie AR9100 i AR6200 umożliwia znaczące wydłużenie bezpiecznego przebiegu pomiędzy wymianami oleju silnikowego oraz utrzymanie w idealnej kondycji i czystości silnika (nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa) i systemu kontroli emisji (włącznie z filtrami DPF).
Instrukcje stosowania :
35 ml na 1 litr oleju silnikowego (proporcja 28,5:1)
100 ml na 1 litr oleju przekładniowego lub hydraulicznego (proporcja 10:1)
140 ml wystarczy na 4 litry oleju silnikowego.
Uwagi :
Preparat dostarczony jest w nowej, czystej butelce HDPE, a odmierzona ilość (140 ml) odlana jest z większego opakowania. Istnieje możliwość zakupu dowolnej potrzebnej ilości preparatu - wystarczy podać nam potrzebną ilość preparatu lub ilość oleju silnikowego lub przekładniowego, a my odmierzymy odpowiednią ilość preparatu i wyślemy do Państwa.